Налаштування та відключення сповіщень

На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.

Я не отримую оповіщення на email. Що робити?

Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Особисті дані» вказану електронну адресу, а також налаштування email-повідомлень у розділі «Повідомлення» і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо email-оповіщення підключені, але вам все одно не приходять повідомлення на вказану електронну адресу, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe. 

Я не отримую сповіщення на телефон. Що робити?

Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Повідомлення» налаштування телефонних повідомлень і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо оповіщення підключені, але ви все одно не отримуєте sms-повідомлень, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe. 

Я не хочу отримувати оповіщення. Що робити?

У розділі особистого кабінету «Повідомлення» ви можете налаштувати отримання оповіщень на електронну адресу та мобільний телефон. Відключити отримання повідомлень щодо інформації по кредиту неможливо. 

Назад