ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
У зв’язку з введенням воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України, ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зупинило надання позик/кредитів фізичним особам за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи у мережі інтернет через онлайн-сервіс «CashMe». Тобто, послуги не надаються (Наказ ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» № 082222/А-3 від 22.08.2022 р.).
Налаштування та відключення сповіщень
На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.
Я не отримую оповіщення на email. Що робити?
Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Особисті дані» вказану електронну адресу, а також налаштування email-повідомлень у розділі «Повідомлення» і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо email-оповіщення підключені, але вам все одно не приходять повідомлення на вказану електронну адресу, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.
Я не отримую сповіщення на телефон. Що робити?
Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Повідомлення» налаштування телефонних повідомлень і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо оповіщення підключені, але ви все одно не отримуєте sms-повідомлень, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.
Я не хочу отримувати оповіщення. Що робити?
У розділі особистого кабінету «Повідомлення» ви можете налаштувати отримання оповіщень на електронну адресу та мобільний телефон. Відключити отримання повідомлень щодо інформації по кредиту неможливо.