Допомога

На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.

  • Всі питання

Про сервіс

Що таке CashMe?

CashMe - онлайн сервіс швидкої фінансової допомоги жителям України, що дозволяє протягом декількох хвилин отримати кредит на свою банківську карту, просто заповнивши заявку на нашому сайті. Детальну інформацію про те, як оформити кредит, ви знайдете у розділі «Як отримати кредит».

Як зв'язатись з CashMe?

Якщо у вас виникли питання, ви завжди можете звернутися у службу технічної підтримки CashMe, використовуючи наступні контактні дані:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Який графік роботи CashMe?

Сервіс CashMe приймає заявки цілодобово і без вихідних. Час роботи служби технічної підтримки: 09:00 - 18:00 (будні дні).

Чи є перевірка кредитоздатності?

Так, основним фактором для прийняття рішення про видачу кредиту є інформація, отримана з Бюро Кредитних Історій. Сервіс CashMe працює з будь-якою кредитною історією, але існує чимало факторів, які впливають на прийняття рішення щодо видачі кредиту.

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Кредити

Загальні питання

Скільки грошей я можу взяти в кредит?

Сервис онлайн-кредитования CashMe выдает кредиты в размере от 500 до 10000 грн. Максимальная сумма первого кредита составляет 2000 грн.

Як збільшити кредитний ліміт?

Оформляючи і повертаючи кредит у зазначений термін, ви автоматично стаєте учасником системи лояльності CashMe, що дозволяє збільшувати максимальну суму позики з кожним новим оформленим кредитом. Обов'язковою умовою збільшення мінімальної суми позики є повністю погашений попередній кредит.

Хто може оформити кредит?

Сервіс CashMe видає кредити всім громадянам України, які досягли 18-річного віку, мають діючий паспорт і банківську карту.

В якому місті можна взяти кредит?

Сервіс CashMe працює в онлайн-режимі по всій території України. Грошові кошти перераховуються на банківську карту, тому можливість оформлення позики не залежить від вашого фактичного місцезнаходження. Щоб взяти кредит, достатньо мати доступ до мережі Інтернет, банківську карту, ІПН і паспорт громадянина України.

Чи потрібно бути присутнім, щоб оформити кредит?

Ні. Заявка на кредит оформляється в онлайн-режимі, а гроші зараховуються на вашу банківську карту.

Чи можна оформити кредит по телефону?

Ні. Заявки оформлюються тільки через сайт сервісу CashMe за допомогою заповнення вашої особистої інформації, а також підтвердження номера телефону і банківської карти.

Скільки потрібно часу для розгляду заявки?

Процес отримання кредиту зазвичай займає не більше 15 хвилин завдяки автоматизованій системі прийняття рішень CashMe. У разі спірних ситуацій процес розгляду заявки може зайняти більше часу.

Як я дізнаюся рішення по заявці?

Рішення буде відправлено на телефонний номер та електрону пошту, вказані вами при оформленні заявки.

Коли можна взяти наступний кредит?

Після зарахування коштів на ваш кредитний рахунок і сповіщення про успішне погашення діючої позики ви зможете оформити новий кредит.

Яка максимальна кількість кредитів?

У сервісі CashMe ви можете взяти не більше одного кредиту одночасно. Кількість повторних кредитів не обмежена.

Що відбувається, якщо не погасити кредит вчасно?

У разі непогашення кредиту в строк клієнту будуть нараховуватися штрафні санкції. Щоб уникнути прострочення, ви можете скористатися послугою пролонгації і продовжити дію позики на термін, відповідний первинному терміну користування кредитними коштами.

Що робити, якщо було зараховано менше грошей?

Якщо у вас виникли фінансові питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки сервісу CashMe.

Що робити, якщо знялося більше грошей?

Якщо у вас виникли фінансові питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки сервісу CashMe.

Оформлення кредиту

Особисті дані

Що робити, якщо я вказав невірні дані в заявці?

Якщо зазначена вами при реєстрації інформація могла вплинути на прийняття рішення щодо схвалення заявки, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Безпека

Чи безпечно вказувати свої особисті дані?

Сервіс онлайн-кредитування CashMe дотримується політики суворої конфіденційності і безпеки особистої інформації, як під час її передачі, так і після отримання. Ми несемо повну відповідальність за нерозголошення наданих користувачем даних згідно з чинним законодавством України. На сайті використовується сучасна система шифрування даних, що забезпечує високий рівень інформаційної безпеки. Детальніше про політику безпеки CashMe щодо особистих даних ви можете дізнатися тут.

Отримання кредиту

Що впливає на прийняття рішення по кредиту?

Основним фактором для прийняття рішення про видачу кредиту є інформація, отримана з Бюро Кредитних Історій. Також значення мають дані, що заповнюються вами при оформленні заявки. Чим більш докладно заповнена ваша особиста інформація, тим більше шансів на отримання позики.

Скільки потрібно часу для розгляду заявки?

Процес отримання кредиту зазвичай займає не більше 15 хвилин завдяки автоматизованій системі прийняття рішень CashMe. У разі спірних ситуацій процес розгляду заявки може зайняти більше часу.

Чи можна отримати кредит на чужу банківську карту?

Так, ви можете отримати кредит на банківську карту, оформлену не на ваші паспортні дані. Для зарахування коштів буде потрібно проходження верифікації зазначеної карти.

Чи можу я відмовитися від отриманого кредиту?

У разі зарахування коштів на вашу банківську карту кредит вважається виданим. Ви можете погасити його, сплативши відсотки за фактичну кількість днів користування кредитними коштами.

Що робити, якщо було зараховано менше грошей?

Якщо у вас виникли фінансові питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки сервісу CashMe.

Гроші не прийшли на банківську карту. Що робити?

Якщо у вас виникли фінансові питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки сервісу CashMe.

Управління кредитом

Повернення кредиту

Як можна погасити кредит?

Ви можете погасити кредит трьома способами: скориставшись банківською картою, через термінал самообслуговування або звернувшись до відділення будь-якого банку України. Детальну інформацію про кожен із способів погашення ви знайдете на сторінці «Як повернути кредит».

В якому банку я можу погасити кредит?

Погасити кредит ви можете у відділенні будь-якого банку України, попередньо роздрукувавши квитанцію на оплату в особистому кабінеті.

Як погасити кредит через термінал?

Скориставшись картою терміналів на нашому сайті, знайдіть найближчий до вас термінал самообслуговування. Виберіть на екрані терміналу розділ «Банківські операції» та натисніть на іконку сервісу CashMe. Вкажіть вид операції «Погашення кредиту», після чого введіть номер телефону, який ви використовуєте для входу в особистий кабінет, і суму погашення. Кошти на ваш рахунок будуть зараховані протягом декількох годин. Зберігайте квитанцію про оплату до фактичного зарахування грошових коштів.

Чи можу я погасити кредит достроково?

Так, в сервісі CashMe ви можете погасити кредит достроково. У такому випадку відсотки будуть нараховані тільки за фактичний час користування грошима.

Чи можу я оплачувати кредит частинами?

Сервіс CashMe підтримує можливість погашення кредиту частинами.

Чи можна оплатити кредит з чужої карти?

Так, ви можете погасити кредит банківською картою, зареєстрованою не на ваші паспортні дані. Для оплати потрібно проходження верифікації зазначеної карти.

Що робити, якщо я не можу погасити кредит в строк?

У разі неможливості погашення кредиту в строк ви можете скористатися послугою пролонгації. Продовження кредиту можливе на термін, що не перевищує час користування кредитом. Кількість пролонгацій не обмежена.

Чи можна подати нову заявку після погашення?

Як тільки оплата надійде на рахунок і кредит набуде статус «Погашено», ви зможете подати повторну заявку.

Як швидко можна взяти кредит після погашення?

После зачисления средств на ваш кредитный счет и оповещения об успешном погашении займа вы можете оформить новый кредит.

Чи можу я відмовитися від отриманого кредиту?

В случае зачисления средств на вашу банковскую карту кредит считается выданным. Вы можете погасить его, оплатив проценты за минимальное количество дней пользования кредитными средствами.

Що робити, якщо знялося більше грошей?

Якщо у вас виникли фінансові питання, зв'яжіться з службою технічної підтримки сервісу CashMe.

Пролонгація кредиту

Чи можу я продовжити кредит?

Для клієнтів сервісу CashMe передбачена послуга пролонгації кредиту. Ви можете продовжити час користування кредитними коштами на термін, що не перевищує термін позики, встановлений при оформленні кредиту. Щоб оформити послугу пролонгації, зайдіть в особистий кабінет у розділ «Поточний кредит» і натисніть «Продовжити кредит». Послугою пролонгації можна скористатися в останній день користування кредитними коштами.

Як оформити послугу пролонгації?

Зайдіть в особистий кабінет і у вкладці «Поточний кредит» виберіть «Продовжити кредит». Щоб активувати пролонгацію, необхідно оплатити вартість послуги і відсотки за користування кредитними коштами.

Скільки разів можна продовжувати кредит?

Кількість пролонгацій не обмежена.

Чи можна оформити пролонгацію при простроченні?

Щоб пролонгувати прострочений кредит, вам необхідно сплатити нараховані штрафні санкції, відсотки за користування кредитними коштами та вартість послуги пролонгації.

Прострочення по кредиту

Що відбувається, якщо не погасити кредит вчасно?

У разі непогашення кредиту в строк клієнту будуть нараховуватися штрафні санкції. Щоб уникнути прострочення, ви можете скористатися послугою пролонгації і продовжити дію позики на термін, відповідний первинному терміну користування кредитними коштами.

Відмова у кредиті

Чому мою заявку не схвалили?

Причини відмови завжди індивідуальні. Сервіс CashMe залишає за собою право не розкривати інформацію щодо причин прийняття негативного рішення по заявці.

Заявка відхилена. Чи можна подати знову і коли?

Так. Повторна заявка може бути подана після прийняття рішення по поточній заявці.

Кредитний договір

Що таке кредитний договір і навіщо він потрібен?

Підписання кредитного договору дозволяє вам отримувати другий і наступні кредити у сервісі CashMe, а також збільшувати максимальну суму позики з кожним новим зверненням. Підписання кредитного договору здійснюється в електронному вигляді при оформленні заявки за допомогою підтвердження своєї згоди з умовами користування кредитними коштами. Ця згода є аналогом вашого власного підпису у мережі Інтернет та має повну юридичну силу згідно діючого законодавства Украйни.

Де ознайомитися з умовами договору?

З умовами кредитного договору ви можете ознайомитися на етапі оформлення заявки, а також в особистому кабінеті, якщо ви вже брали кредит і є клієнтом сервісу CashMe.

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Особистий кабінет

Загальні питання

Навіщо потрібен особистий кабінет?

Особистий кабінет користувача є вашою персональною сторінкою у сервісі CashMe. Скориставшись особистим кабінетом, ви можете переглянути і змінити особисту інформацію, дізнатися про стан рахунку, зробити необхідні фінансові операції (оформити, погасити, продовжити кредит), налаштувати систему сповіщень і роздрукувати документи, доступні за вашими заявками.

Що таке ектронний підпис?

Згідно ст. 12 закону України «Про електронну комерцію» електронний підпис одноразовим ідентифікатором - це алфавітно-цифрова послідовність символів, яка дає змогу підтвердити свою особистість при здійсненні операцій в мережі Інтернет. Прикладом одноразового ідентифікатора є код, який відправляється користувачеві в SMS-повідомленні.

Вхід до особистого кабінету

Не можу увійти в особистий кабінет. Що робити?

Найбільш поширеною причиною неможливості входу в особистий кабінет є невірно вказаний логін або пароль. Перевірте правильність введених даних. Якщо логін і пароль вказані вірно, але вхід в особистий кабінет не здійснюється, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Забув пароль. Що робити?

Якщо ви не пам'ятаєте пароль, скористайтеся функцією відновлення пароля. Для того щоб відновити пароль, необхідно мати доступ до зазначених при реєстрації номеру телефону та електронної адреси.

Немає доступу до телефону. Що робити?

Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Реєстрація

Як зареєструватися в системі CashMe?

Реєстрація користувача в системі CashMe відбувається автоматично при оформленні заявки на отримання кредиту.

Не можу зареєструватись

Якщо у вас виникли труднощі при оформленні заявки на кредит, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Управління особистим кабінетом

Зміна особистих даних

Які дані я можу змінити?

Ви можете змінити пароль. У разі зміни банківської карти буде потрібно повторне проходження процедури верифікації. Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Чому я не можу змінити свої дані?

Особисті дані можуть бути змінені при заповненні нової заявки на отримання кредиту.

Як змінити пароль?

Щоб змінити пароль, увійдіть в свій особистий кабінет у розділ «Особисті дані». Введіть у відповідне поле новий пароль, який стане активним при наступному вході в особистий кабінет.

Налаштування оповіщень

Я не отримую оповіщення на email. Що робити?

Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Особисті дані» вказану електронну адресу, а також налаштування email-повідомлень у розділі «Повідомлення» і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо email-оповіщення підключені, але вам все одно не приходять повідомлення на вказану електронну адресу, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Я не отримую сповіщення на телефон. Що робити?

Перевірте в особистому кабінеті у розділі «Повідомлення» налаштування телефонних повідомлень і включіть, якщо вони вимкнені. Якщо оповіщення підключені, але ви все одно не отримуєте sms-повідомлень, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Я не хочу отримувати оповіщення. Що робити?

У розділі особистого кабінету «Повідомлення» ви можете налаштувати отримання оповіщень на електронну адресу та мобільний телефон. Відключити отримання повідомлень щодо інформації по кредиту неможливо.

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Особисті дані

Управління особистими даними

Зміна особистих даних

Які дані я можу змінити?

Ви можете змінити пароль. У разі зміни банківської карти буде потрібно повторне проходження процедури верифікації. Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.

Чому я не можу змінити свої дані?

Особисті дані можуть бути змінені при заповненні нової заявки на отримання кредиту.

Як змінити пароль?

Щоб змінити пароль, увійдіть в свій особистий кабінет у розділ «Особисті дані». Введіть у відповідне поле новий пароль, який стане активним при наступному вході в особистий кабінет.

Підтвердження особистих даних

Як підтвердити номер телефону?

Підтвердження телефонного номеру відбувається за допомогою відправки на вказаний номер SMS-повідомлення з кодом. Отриманий код необхідно ввести у спеціальне поле на сайті, після чого номер телефону буде закріплений у ваш обліковий запис як фінансовий.

Як підтвердити банківську карту?

З вашої картки буде зарезервована випадкова сума від 10 до 99 копійок, точне значення якої вам необхідно буде ввести у копійках у спеціальну форму на сайті. Якщо у вас підключений SMS-банкінг, то значення зарезервованної суми ви отримаєте у SMS-повідомленні на свій телефон, якщо ні - вам необхідно зв'язатись з оператором банку за номером, вказанним на зворотній стороні карти, та дізнатися точну суму у нього. Після успішного підтвердження гроші будуть повернуті на вашу банківську карту.

Безпека особистих даних

Чи безпечно вказувати свої особисті дані?

Сервіс онлайн-кредитування CashMe дотримується політики суворої конфіденційності і безпеки особистої інформації, як під час її передачі, так і після отримання. Ми несемо повну відповідальність за нерозголошення наданих користувачем даних згідно з чинним законодавством України. На сайті використовується сучасна система шифрування даних, що забезпечує високий рівень інформаційної безпеки. Детальніше про політику безпеки CashMe щодо особистих даних ви можете дізнатися тут.

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Банківська карта

Загальні питання

На карту якого банку я можу отримати кредит?

Отримання кредиту можливе на карту будь-якого банку України. Щоб прикріпити банківську карту для зарахування грошових коштів, необхідно пройти процес її верифікації.

Верифікація карти

Навіщо проходити верифікацію карти?

Проходження верифікації банківської карти необхідне, щоб підтвердити те, що у вас є до неї доступ, і ви зможете отримати гроші на цю карту. Це забезпечує додаткову безпеку при перерахуванні вам грошових коштів.

Як проходить верифікація карти?

З вашої картки буде зарезервована випадкова сума від 10 до 99 копійок, точне значення якої вам необхідно буде ввести у копійках у спеціальну форму на сайті. Якщо у вас підключений SMS-банкінг, то значення зарезервованної суми ви отримаєте у SMS-повідомленні на свій телефон, якщо ні - вам необхідно зв'язатись з оператором банку за номером, вказанним на зворотній стороні карти, та дізнатися точну суму у нього. Після успішного підтвердження гроші будуть повернуті на вашу банківську карту.

Що таке CVV-2 код і навіщо він потрібен?

CVV-2 код представляє собою тризначний код (останні 3 цифри на зворотній стороні картки), який використовується для перевірки автентичності банківської карти. Він необхідний для здійснення будь-яких фінансових операцій у мережі Інтернет.

Зміна карти

Як додати нову карту?

Змінити платіжну карту ви можете в особистому кабінеті у розділі «Поточний кредит». Звертаємо вашу увагу: для отримання кредитів на нову банківську карту потрібно пройти процес її верифікації.

Безпека

Що таке CVV-2 код і навіщо він потрібен?

CVV-2 код представляє собою тризначний код (останні 3 цифри на зворотній стороні картки), який використовується для перевірки автентичності банківської карти. Він необхідний для здійснення будь-яких фінансових операцій у мережі Інтернет.

Чи безпечно вводити CVV-2 код?

CVV-2 код банківської картки передається по захищеному каналу тільки для отримання кредиту. Сервіс CashMe гарантує конфіденційність і збереження особистих даних, зазначених користувачем.

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Інше питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-25
E-mail: info@cashme.ua

Назад