ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
У зв’язку з введенням воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України, ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зупинило надання позик/кредитів фізичним особам за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи у мережі інтернет через онлайн-сервіс «CashMe». Тобто, послуги не надаються (Наказ ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» № 082222/А-3 від 22.08.2022 р.).
Робота сервісу
На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.
Що таке CashMe?
CashMe - онлайн сервіс швидкої фінансової допомоги жителям України, що дозволяє протягом декількох хвилин отримати кредит на свою банківську карту, просто заповнивши заявку на нашому сайті. Детальну інформацію про те, як оформити кредит, ви знайдете у розділі Як отримати кредит.
Як зв'язатись з CashMe?
Якщо у вас виникли питання, ви завжди можете звернутися у службу технічної підтримки CashMe, використовуючи наступні контактні дані:
Телефон: +380 44 200 21-17
E-mail: info@cashme.ua
Який графік роботи CashMe?
Сервіс CashMe приймає заявки цілодобово і без вихідних. Час роботи служби технічної підтримки: 09:00 - 18:00 (будні дні), 10:30 - 18:00 (вихіді дні)
Чи є перевірка кредитоздатності?
Так, основним фактором для прийняття рішення про видачу кредиту є інформація, отримана з Бюро Кредитних Історій. Сервіс CashMe працює з будь-якою кредитною історією, але існує чимало факторів, які впливають на прийняття рішення щодо видачі кредиту.
Інше питання
Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe:
Телефон: +380 44 200 21-17
E-mail: info@cashme.ua