ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
У зв’язку з введенням воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України, ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зупинило надання позик/кредитів фізичним особам за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи у мережі інтернет через онлайн-сервіс «CashMe». Тобто, послуги не надаються (Наказ ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» № 082222/А-3 від 22.08.2022 р.).
Зміна даних в кабінеті
На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.
Які дані я можу змінити?
Ви можете змінити пароль. У разі зміни банківської карти буде потрібно повторне проходження процедури верифікації. Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.
Чому я не можу змінити свої дані?
Особисті дані можуть бути змінені при заповненні нової заявки на отримання кредиту.
Як змінити пароль?
Щоб змінити пароль, увійдіть в свій особистий кабінет у розділ «Особисті дані». Введіть у відповідне поле новий пароль, який стане активним при наступному вході в особистий кабінет.