Допомога

На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.

Які дані я можу змінити?

Ви можете змінити пароль. У разі зміни банківської карти буде потрібно повторне проходження процедури верифікації. Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe. 

Чому я не можу змінити свої дані?

Особисті дані можуть бути змінені при заповненні нової заявки на отримання кредиту. 

Як змінити пароль?

Щоб змінити пароль, увійдіть в свій особистий кабінет у розділ «Особисті дані». Введіть у відповідне поле новий пароль, який стане активним при наступному вході в особистий кабінет. 

Назад