ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
У зв’язку з введенням воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України, ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зупинило надання позик/кредитів фізичним особам за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи у мережі інтернет через онлайн-сервіс «CashMe». Тобто, послуги не надаються (Наказ ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» № 082222/А-3 від 22.08.2022 р.).
Проблеми з доступом
На цій сторінці ви можете знайти відповіді на поширені питання стосовно роботи сервісу CashMe. Додаткову інформацію про наш сервіс дивіться на сторінці Про компанію.
Не можу увійти в особистий кабінет. Що робити?
Найбільш поширеною причиною неможливості входу в особистий кабінет є невірно вказаний логін або пароль. Перевірте правильність введених даних. Якщо логін і пароль вказані вірно, але вхід в особистий кабінет не здійснюється, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.
Забув пароль. Що робити?
Якщо ви не пам'ятаєте пароль, скористайтеся функцією відновлення пароля. Для того щоб відновити пароль, необхідно мати доступ до зазначених при реєстрації номеру телефону та електронної адреси.
Немає доступу до телефону. Що робити?
Якщо у вас виникли труднощі, зв'яжіться зі службою технічної підтримки користувачів CashMe.