Що таке «Особистий кабінет» і навіщо він вам потрібен

14.04.2017

Які асоціації приходять в голову, коли ви чуєте словосполучення «Особистий кабінет»? Напевно щось пов'язане із власністю та з конфіденційністю, правда? І ви маєте рацію. Особистий кабінет — це закрита сторінка, доступ до якої має тільки один користувач. Сервіс CashMe автоматично створює особистий кабінет кожному користувачеві, який оформляє онлайн кредит. Це дає можливість захистити особисті дані і зручно управляти всією необхідною інформацією всередині сторінки.


Особистий кабінет користувача сервісу CashMe — це персональна сторінка з особистою інформацією користувача. Через свій кабінет ви маєте можливість здійснювати наступні дії:


редагувати особисту інформацію;

дізнаватися стан рахунку;

здійснювати необхідні фінансові операції. Сюди входить оформлення, повернення та пролонгація кредиту;

налаштовувати систему сповіщення;

роздрукувати документи, доступні за вашими заявками.


Особистий кабінет має кілька принципів роботи, головний з яких — безпека. Ви можете бути впевнені в повній конфіденційності своєї персональної сторінки і в безпеці особистих даних, наданих сервісу в момент оформлення заявки.


Кожен користувач має свій особистий пароль, який прив'язується при реєстрації до номера телефону та електронної адреси.


Ви завжди можете отримувати необхідну інформацію і дізнаватися новини сервісу першими за допомогою налаштування системи сповіщень на вашу електронну пошту або телефон. Для цього потрібно перейти в розділ «Повідомлення» і увімкнути, вибравши зручний спосіб надходження повідомлень. Механізм роботи особистого кабінету зроблено таким чином, щоб кожен користувач міг з легкістю розібратися з ним самостійно.


Якщо у вас виникли труднощі з реєстрацією або входом в особистий кабінет, ви завжди можете звернутися до служби технічної підтримки користувачів CashMe або задати своє питання адміністраторам соціальних мереж сервісу. Ми завжди раді будемо вам допомогти!